ورد اف واركرفت در یك پست
 

westgame

در باره ما
 

به وبلاگ من خوش آمدید

 

لينك روزانه
 
شادی بوک
خبر
دهکده فیلم
هواداران مورتال کمبات
دختری با طعم احساس
دنیای سرگرمی
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  ورد اف واركرفت در یك پست   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 115
بازدید کل : 7199
تعداد مطالب : 125
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1

 


ورد اف واركرفت در یك پست


Warrior:جنگجو ها که قدرت زیادی برای جنگیدن دارند و با سپر ها و زره های آهنین خود به جنگ می روند.این گروهک قدرت جادویی ندارد.اما قدرت های جنگی بی نظیری دارد.یک جنگجو عمر(Health) زیاد هم دارد.جنگجو برای استفاده از قدرت از Rage استفاده می کند.Rage هم با جنگیدن پر می شود.جنگجو همه لباس های جنگی را می توند به تن کند.(لباس ها می تواند لباس معمولی زره و یا لباس چرمی و ... باشد.)

-برخی از سلاح ها و ... را همه نیرو ها و یا بعضی نیرو ها و گروه ها می توانند یاد بگیرند.مثال:

چاقو:همه می توانند یاد بگیرند.

چوب دستPriest و Mage و Warlock می توانند یاد بگیرند.

و...

همچنین جنگجو می تواند تقریبا از همه سلاح های جنگیدن به جز چوب دست جادویی و عصا(Staff) استفاده کند(یعنی چنگچو می تواند از شمشیر و تبر و گرز و چاقو و تیرکمان استفاده کند)


-Paladin:یک Paladin همانند جنگجو است.اما تفاوت های کوچکی هم با آن دارد.Paladin بیشتر از گرز برای جنگ استفاده می کند.عمر زیاد دارد و می تواند جادو نیز داشته باشد(جادویی هایی مثل قدرت بیشتر و بهبود عمر و ...).یک Paladin هم اغلب لباس ها و سلاح های جنگجو را می تواند استفاده کند.


-Rogue:این سرباز قابلیت پنهان شدن و دزدی کردن را دارد.عمر متوسطی دارد و به جای جادو از نیرو(Energy) خود استفاده می کند.سلاح این نیرو چاقو است و تقریبا بیشتر لباس ها را می تواند استفاده کند.


-Priest:این نیرو قدرت ها متفاوتی دارد که بیشتر مربوط به جادو می شود.مهم ترین قدرت یک Preist امکان جان بخشی است.(یعنی زیاد کردن عمر یا خوب کردن عمر و یا زنده کردن یک فرد و ...).این نیرو بیشتر از جادو های مختلف برای نابود کردن دشمن استفاده می کند.سلاحش گرز و چوب دست جادویی(Wand) و عضا و چاقو است.لباس این نیرو هم لباس معمولی است. و عمر متوسط دارد.


-Mage:این نیرو هم بیشتر قدرتش جادو است.عمر کمی دارد و از جادو استفاده می کند.سلاحش عضا است.لباس های معمولی هم می تواند استفاده کند.


-Warlock:یک نیرو که تا حدودی به طرف تاریکی رفته است.قدرت این نیرو, نیرو های تاریکی است و از جادو های سیاه استفاده می کند.عمر این گروه متوسط است و از جادو استفاده می کند.سلاح اولیه اش چاقو است و لباس معمولی می تواند استفاده کند.


-Hunter:این گروه بیشتر قدرتش شکار و استفاده از تفنگ است.عمر متوسطی دارد و از جادو استفاده می کند.اگر هم قدرت بگیرد می تواند برای خود یک جانور داشته باشد که بسیار قدرمند است.سلاح اصلی این گروه تبر است و تقریبا همه لبسا ها را می تواند استفاده کند.


-Druid:نیرویی که می تواند خحود را شبیه جانوران کند.این نیرو عمر متوسی دارد و از جادو استفاده می کند.سلاحش عضا است و لبسا های معمولی استفاده می کند.


-Shaman:این نیرو قدرتش جادو است و سلاح اصلی اش گرز می باشد و لبسا معمولی دارد و عمر متوطی هم دارد.

شما برای شخصیت خود می توانید چهره و رنگ مو و مدل مو و رنگ پوست و ... انتخاب کنید.هر نیرو جادو و امکانات خاص خود را دارد.

برای به دست آوردن وسایل و امکانات شما نیاز به پول دارید.3 واحد پولی در بازی وجود دارد.برنز و نقره و طلا.هر صد برنز برابر با یک نقره و هر نقره برابر با 1 طلا می باشد.از دو راه می توانید پول به دست آورید:


1.جنگیدن و خرید و فروش:شما می توانید با دشمن بجنگید و از پول های آن استفاده کنید و وسایل او را بفروشید.(با کشتن دشمن تجربه هم می توانید به دست آورید)

2.ماموریت:شما می توانید از افراد مختلف ماموریت گرفته و با انجام آن ها پول و وسایل و تجربه(Experience) به دست آورید.

تجربه یا Experience برای گرفتن درجه(Level) نیاز است و شما با گرفتن درجه قدرت هایتان مثل عمر و قدرت بدنی و قدرت فکری و ... افزایش می یابد.هر درجه مقدار درجه متفاوتی دارد.هر چه درجه بیشتر باشد تجربه بیشتری هم می خواهد.اگر درجه شما از ده بیشتر شود یک امکان جدید جادویی نیز می گیرید.

بازیکن شما دارای کوله پشتی است که می تواند از آن برای حمل وسایل استفاده کند.شما می توانید چند کوله پشتی داشته باشید.چند نوع کوله پشیتی وجود دارد که انواع آن بر اساس رنگ و میزان اندازه آن است.


death knight:
دث نایت ها : این گروه از جنگجویانی هستند که لیچ کینچ روح انها را غصب کرده و انها خدمت کاران فرمانبردار خود کرده
از هیچ چیز ترس ندارند و جنگجویان ماهری هستند

طریقه گرفتن تلنت ها

تلنت blood



تلنت Unholy



تلنت Frost




warlock:
وارلاک ها: یا جادوگران سیاه که قدرت جادویی خود را صرف کنترل اهریمنان و برده کردن آنها می کنند. این عده به خاطر قدرت های واقعا استثنایی خود از طرف نژاد خود هم محترم و هم طرد شده اند. بنابراین از قدیم گفته اند راه وارلاک ها راه تنهاییست. یا با همدیگر یا با هیچ کس دیگر. وارلاک ها هم چون میج ها از انرژی پایه ی مانا استفاده می کنند. سه رشته ی اصلی ایشان دیمنولوژی ویرانی یا دیستراکشن و نیروهای ضمیمه می باشد. وارلاک ها از خنجر های کوتاه و لباس های پارچه ای استفاده می کنند. قدرت اصلی وارلاک ها در ظاهر کردن اهریمن هاست. اهریمن ظاهر شده مثل حیوان دست آموز شما رفتار می کند و از دستورات شما پیروی می کند. وارلاک ها می توانند به اهریمن های خود قدرت ها و جادوهای تازه یاد دهند. دیگر از قدرت های وارلاک ها ظاهر کردن اسب های آتشین است که وارلاک روی آن می نشیند و از آن مانند اسب های عادی استفاده می کند تنها تفاوت آن غیر از شکل جهنمی اش تفاوت در سرعت است که سرعت اسب های آتشین نصف اسب های عادیست. وارلاک ها نیرو های قدرتمندی هستند که از آنها و اهریمن هایشان می توان در خط مقدم و یا خط دوم دفاعی استفاده کرد جایی که می توانند انرژی و نیروی حریف را از درون آن بیرون بکشند یا با گلوله های آتش و سایه نابودشان کنند.

طریقه گرفتن تلنت ها

تلنت - Pet



تلنت Shadow





warrior:
جنگجویان: عده ای از جنگجویان وارکرافت به جای محافظت از شهر هایشان و شرکت در نبرهای حماسی پای در جاده های پر خطر جهان وارکرافت می گذارند و در پی ماجراجویی می روند. در پی قدرت ثروت و شهرت! در هر حال کلاس جنگجو ساده و پر قدرت است و متناسب برای گیمر هایی که به تازگی وارد جهان وارکرافت شده اند. زیرا که قدرت پایه ی ایشان ریج فیوری است که ساده ترین نوع قدرت است. از برتری های این کلاس قدرت بالا و استفاده از اسلحه های سنگین و عنواع ابزار جنگی و البته پوشیدن هر سه نوع لباس و بدست گرفتن سپر می باشد. سه رشته ی اصلی کلاس جنگجویان فیوری دیفنسیو و بتل استنس های متفاوت می باشد. جنگجویان خط حمله ی اصلی در بازی های گروهی هستند و از قدرت و مهارت آنها در به کارگیری سلاح سنگین به خوبی می توان در خط مقدم استفاده کرد.

طریقه گرفتن تلنت ها

تلنت Duall -Two Hands





shaman:
جنگجویان: عده ای از جنگجویان وارکرافت به جای محافظت از شهر هایشان و شرکت در نبرهای حماسی پای در جاده های پر خطر جهان وارکرافت می گذارند و در پی ماجراجویی می روند. در پی قدرت ثروت و شهرت! در هر حال کلاس جنگجو ساده و پر قدرت است و متناسب برای گیمر هایی که به تازگی وارد جهان وارکرافت شده اند. زیرا که قدرت پایه ی ایشان ریج فیوری است که ساده ترین نوع قدرت است. از برتری های این کلاس قدرت بالا و استفاده از اسلحه های سنگین و عنواع ابزار جنگی و البته پوشیدن هر سه نوع لباس و بدست گرفتن سپر می باشد. سه رشته ی اصلی کلاس جنگجویان فیوری دیفنسیو و بتل استنس های متفاوت می باشد. جنگجویان خط حمله ی اصلی در بازی های گروهی هستند و از قدرت و مهارت آنها در به کارگیری سلاح سنگین به خوبی می توان در خط مقدم استفاده کرد.

طریقه گرفتن تلنت ها

تلنت Duall -Two Hands





rogue:
روگ ها: روگ ها دزدانی هستند که به خدمت حکومت درآمده اند و به مردم خود از طریق جاسوسی کردن در کار دشمنان و دستبرد زدن به دشمن کمک می کنند. روگ ها در هنر نامرئی شدن استاد هستند و از مهارت های آنها می توان هنر ساختن سموم و هنر باز کردن قفل ها را نام برد. نیروی پایه ی روگ ها انرژی درون است. روگ ها در سه رشته ی پنهان کاری قتل و دزدی قادر به پیش رفت هستند. اصلحه ی اصلی دزد ها خنجر های کوتاه است اما دزد ها قادر اند از عنواع اسلحه های پرتابی نیز استفاده کنند. دزد ها به علت نیاز به سرعت و پنهان کاری لباس های سبک چرمی و پوستی می پوشند و از سپر استفاده نمی کنند. روگ ها کمتر در بازی گروهی کار برد دارند اما به هنگام ماجراجویی و شکار گنج و حتی برای جاسوسی در خطوط دشمن می توان روی مهارت های آنها حساب کرد. اما در نبرد بهتر است روی آنها حساب نکنید و بهتر است در خط دوم حمله یا خط اول دفاع و جلوی شکارچیان قرار گیرند.

طریقه گرفتن تلنت ها

تلنت Dps




priest:
راهب ها: راهب ها رابط مردم خود با جهان ارواح هستند و حافظ دنیای زندگان از شر ارواح خبیث و اهریمنان. راهب ها شباهت زیادی به پالادین ها دارند و تنها تفاوت این دو کلاس در این است که قدرت های حمله ای راهب ها بیشتر است بر خلاف پالادین ها که قدرت های دفاعی بیشتری دارند. سه رشته ی اصلی این کلاس عبارت است از قدرت های شفا دهنده قدرت های کنترل ذهن و قدرت های حمله. نیروی پایه ی این کلاس انرژی مانا است. راهب ها یا همان پریست ها قادرند از لباس های پارچه ای استفاده کنند و اسلحه ی قالب ایشان گرز یک دست است. منحصر به فرد ترین قدرت راهب ها توانایی کنترل ذهن دیگران و دیدن از طریق چشم آنهاست. حیوان دست آموز ویژه ی راهب ها جغد ها هستند. پریست ها جنگجویان خوبی هستند و می توان از آنها به خاطر قدرت های ترمیمی شان به عنوان نیروی کمکی و حتی خط دوم حمله استفاده برد.

طریقه گرفتن تلنت ها

تلنت Healer



تلنت Shadow


تلنت Mind control



druid:

درویید ها: مردمان جنگل و جادوگرانی هستند که نیروهای طبیعت را برای نابودی دشمنان خود و حفظ و بارور کردن طبیعت به کار می برند. سه رشته ی اصلی آنها تبدیل ماهیت خشم طبیعت و قدرت باز پروری می باشد. اسلحه ی ایشان چوبدست بلند و خنجر کوتاه است و از لباس های پارچه ای استفاده می کنند. انرژی پایه ی درویید ها مانا است. منحصر به فرد ترین قدرت درویید ها تبدیل شدن به حیواناتی چون خرس ماهی و گربه سانان است. درویید ها بسیار قدرتمند هستند و از آنها می توان در حالت تغییر شکل در خط مقدم و در حالت عادی در خط حمله ی دوم استفاده کرد.

طریقه گرفتن تلنت ها

تلنت Bear - Cat


تلنت Druid -mage




hunter:

شکارچیان: شکارچیان ماجراجویانی هستند که به قصد شکار هیولاهای باستانی و مشهور پای در جاده می گذارند. همگی تیز پا باهوش و استاد در پنهان شدن و بسیار صبور اند. کلاس شکارچی را باید دومین کلاس از نظر راحتی استفاده دانست. هر چند یک بازی کن حرفه ای می داند استاد شدن در شکار و ماهر شدن در هر سه رشته ی کلاس شکارچی بسیار سخت است. از مهم ترین ویژگی های کلاس شکارچی قابلیت استفاده از تیر و کمان و در مورد دورف ها قابلیت استفاده از تفنگ های سر پر و کمان های زنبوری است. اسلحه های این کلاس عبارت اند از تبر یک دست و خنجر یک دست. این کلاس قادر است از لباس های چرمی و پوستینی و همین طور پارچه ای استفاده کند ولی قابلیت استفاده از زره های سنگین و سپر را ندارد. دومین ویژگی منحصر به فرد این گروه قابلیت دست آموز کردن حیوانات وحشی چون خرس ها گرگ ها و گربه سانان است. سه رشته ی اصلی کلاس شکارچی عبارت اند از رام کردن حیوانات زنده ماندن در وحش و مهارت در تیر اندازی. نیروی پایه ی شکارچیان انرژی جادویی مانا است. شکارچیان به علت قابلیت استفاده از تیر و کمان و تله گذاری بسیار محبوب هستند و از آنها می توان در خط دوم دفاع جایی که می توانند با خیال راحت تیر اندازی کنند استفاده کرد.

طریقه گرفتن تلنت ها

تلنت Pet


تلنت Marksman


تلنت Survie



mage:
میج ها: جادوگران المنتالیستی که قدرت خود را از توئیستینگ ندر و فضای بی انتهای پشت ستارگان می گیرند. کلاس میج یکی از پیشرفته ترین کلاس های وارکرافت است که به گیمر های متوسط رو به بالا توصیه می شود. در تواریخ وارکرافت آمده که میج های ماجراجو معمولا از دالاران و کیرین تور به دور بوده اند و خودشان به تعلیم قدرت های جادوییشان در مبارزه با نیرو های جادویی موجود در جهان می پردازند. میج ها که از قدرت مند ترین کلاس های جادویی به شمار می روند در سه رشته قابلیت پیش رفت دارند. آتش یخ و راز های ماورا. نیروی پایه ی کلاس میج انرژی ماناست. لباس مورد استفاده ی میج ها فقط پارچه ای و معمولا به شکل ردا های بلند می باشد. میج ها قادرند از چوبدست های بلند و چوبه های جادو استفاده کنند. یکی از مهم ترین قابلیت های میج ها باز کردن پرتال به شهر های مرکزی مختلف از جمله ستورم ویند- آیرون فرج- دارناسوس- اوروگریمار-مولگور-آندرسیتی و موون گلید است. میج ها در مبارزات قدرتمند ترین کلاس هستند و در بازی گروهی می توان از آنها به عنوان نیروی حمله ی اصلی یا هسته ی اصلی دفاعی بهره برد جایی که با خیال راحت گلوله های انرژی و آتش را بر سر دشمنان خود فرود می آورند.

تلنت Fire


تلنت Frost


تلنت Arcane



paladin:

پالادین ها: یا جنگجویان مقدس گروهی از دورف ها و انسان های باقی مانده از امپراطوری لرداوران اند که پیروان راه نور و آتش مقدس شمرده می شوند. بزرگ ترین خصم ایشان آندد ها هستند که پالادین ها با بهره گیری از آتش مقدس خود به مبارزه علیه ایشان می پردازند. تقریبا کلاس پالادین و جنگجو تفاوتی با یک دیگر ندارند چون هم از سلاح و هم از لباس مشابه استفاده می کنند. تنها تفاوت عمده ی این دو کلاس در انرژی پایه و رشته های آنهاست. انرژی پایه ی پالادین ها مانا و سه رشته ی اصلی آنها نیروی شفا قدرت دفاع جمعی و قدرت فیوری یا استنس اگرسیو می باشد. پالادین ها به علت جادو های دفاعی و قدرت بخش و همچنین قابلیت شفا دهندگی در بازی گروهی از جایگاه بالایی برخوردارند و از آنها می توان به عنوان یار کمکی و حتی سازمان دهنده ی دفاع و حمله استفاده کرد.

طریقه گرفتن Talent ها

تلنت Dps



تلنت Tank



تلنت Healer



نظر یادتون نره!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






|

نوشته شده در شنبه 26 فروردين 1391برچسب:,

توسط مهدی تیموری | لينك ثابت |


موضوعات
 » dota
» آموزش هیرو
» دمو
» آموزش آیتم
» ترفندها
» تم
» برنامه ها
» متفرقه
» map
» pach
» garena
» صدا
» بیوگرافی هیرو ها
» عکس
» reply
» hon
» wallpaper
» wow
» server
» آموزش
» dota 2
» دمو
» خبر
» صدا
» wallpaper
» Call of Duty
» demo
» wallpaper
» متفرقه
» assasins
» demo
» wallpaper
» counter
» demo
» wallpaper
» download
 

لينك دوستان
 » ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش تخصصی وارکرافت و آدرس oyama.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

تير 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');